2020-01-19

Wiele osób, które prowadzi swój biznes w internecie zastanawia się, która forma jego promocji jest lepsza – pozycjonowanie czy linki sponsorowane

Czym charakteryzuje się pozycjonowanie, a czym linki sponsorowane oraz jaka jest ich skuteczność? Za linki sponsorowane płaci się z góry. Decydując się na pozycjonowanie wykonywane przez agencję reklamową, możemy wybrać rodzaj płatności. Pozycjonowanie natomiast, to proces długotrwały, wymagający wielu działań, a na efekty (czyli wysoką pozycję w rezultatach wyszukiwania) trzeba czekać miesiące, a nawet lata! Wiele osób, które prowadzi swój biznes w internecie zastanawia się, która forma jego promocji jest lepsza – pozycjonowanie http://mateuszkozlowski.pl/pozycjonowanie czy linki sponsorowane. Kosiarki latem i deski snowboardowe zimą – najlepszym wyborem są linki sponsorowane. Istnieje mylne przekonanie, że nikt nie klika w linki sponsorowane, mimo iż znajdują się one na samej górze. Linki sponsorowane są produktem firmy Google, a każde kliknięcie w taki odnośnik który przynosi właścicielowi przeglądarki zysk. Linki sponsorowane oznaczone są jako „Reklama”. Linki sponsorowane też nie są wieczne i nie będą stały na stronie głównej blogera(przyjmijmy) przez wiele miesięcy, a raczej maksymalnie do kolejnego wpisu.

Zobacz także